Sesungguhnya senyum itu adalah sedekah (^_^)v

Wednesday

wedding nazri amin


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah dengan segala Rahmat dan rezeki yang telah Allah berikan kepadaku dapat juga aku merialisasikan impian hamba Allah ini untuk merakamkan detik manis perkahwinan mereka. Pada kali ini pengembaraan aku diteruskan sehingga ke Daerah Hulu Langat Selangor. Kalau sebelum ini, aku ke Pantai Timur, dan kali ini aku singgah pula di Kampung Kelumpang Selangor, untuk menghadiri majlis perkahwinan sahabat sekerja aku, juga selaku abang aku iaitu Akhi Nazri Amin. Majlis Akad Nikah yang diadakan pada tanggal 6 Oktober 2012 telah selamat berlangsung dengan penuh keberkatan dan Rahmat Allah. Alhamdulillah syukur Ya Allah. Akhi Nazri Amin telah Diijab Qabulkan dengan pasangannya iaitu Adiela, maaf sangat sebab aku lupa nama penuhnya.

sempat lagi jurugambar ambik. background View sangat cantik! 
Seperti kebiasaan, sesi pengambaran kali ini sangat santai dan bertemakan Islamic photo. Manakala untuk pengambaran outdoor pula pasangan pengantin memilih tema air iaitu di Sungai Kelumpang. Suasana pengambaran kali ini berbeza majlis yang lain, kerana pada kali ini kami membuat keputusan untuk merakamkan sesi outdoor pada sebelah pagi sebelum majlis persandingan bermula.


Sejuk je hati tengok pasangan pengantin ni. Betul-betul mengikut  cara-cara islam. Satu hari nanti aku akan seperti ini, insyAllah!

semangat betul jurugambar tu. Siapa la yang curi-curi tangkap ni

semoga Istana yang dibina sentiasa berada dalam rahmat ilahi serta berkekalan sehingga ke syurga Ilahi




antara krew yang terlibat dalam pembikinan filem ini.





2 comments:

  1. :) nice picture.... smga pengantin kekal bahagia hingga ke jannah...:)

    ReplyDelete
  2. NICE PIC..
    JARANG JMPA PNGNTIN YG BSNDING BJU ISLAMIC ")

    ReplyDelete