Sesungguhnya senyum itu adalah sedekah (^_^)v

Tuesday

Aisyah izzati

Setelah sekian lama aku mencari akan dirimu, dengan pelbagai cara telah aku cuba untuk mencari dirimu, namun tetap gagal... hanya doa yang ku panjatkan kepada Ilahi untuk berpeluang bertemu dengan mu sahabat sejati.... aku rindu akan dirimu semenjak pertemuan yang terakhir di kelas fardu ain.... seronok bersahabat dengan mu, akan tetapi masa mencemburui perhubungan kami, kami terpisah kerana masing2 mengejar cita2 sebagai pelajar Universiti.... aku berdoa agar sahabatku ini sentiasa berada di bawah lembayung Rahmat Ilahi.... aku sentiasa menunggu akan diri mu sahabat.... walaupun perkenalan sewaktu kanak2 akan tetapi diri mu tetap diingati selalu.... duhai sahabat... diri ini sangat merindui dirimu....." NurAisyah Izzati Che Azam"

*harap sangat dapat jumpa balik....

No comments:

Post a Comment