Sesungguhnya senyum itu adalah sedekah (^_^)v

Wednesday

uncle dah kawin...


Alhamdulillah, 8 september 2012 hari Sabtu, Helmi Razali atau lebih dikenali dengan panggilan manja oleh aku ialah ‘uncle’ telah selamat diijab kabulkan dengan pasangannya Noraanis (kak anis)bertempat di Kg. Kelawar Tanjung Malim Perak. Perkenalan mereka sangat singkat. Mereka sama-sama kenal sewaktu menuntut di Universiti Teknologi Malaysia Skudai Johor. Berkenalan melalui orang tengah atau lebih dikenali dengan cara Baitulmuslim. Wah! Seronoknya cinta selepas kahwin. Alhamdulillah, mereka dah selamat bersama. Allah telah mempermudahkan urusan mereka dengan sangat mudah. Aku sangat suka dengan cara mereka, kerana mereka sangat menjaga batas-batas perhubungan dan pergaulan, mereka tidak pernah berhubung melalui telefon. Mereka hanya berhubung melalui email dan facebook sahaja untuk urusan hantaran dan sebagainya. Hebatkan hubungan mereka? Semoga aku juga seperti mereka kelak, insyAllah, amin!
layan habes!! nyanyian dari uncle khas untuk isteri tercinta
Hang Tuah!
segak dengan keris tamin sarinya
terpesona melihat sang isteri
Sempat jugak bergambar di plamin, ambik berkatlah katakan..

Gambar kenang-kenangan bersama kedua mempelai
semoga bahagia hingga kesyurga!
Aku berkesempatan untuk menghadiri majlis mereka kerana aku telah diundang untuk menjadi jurugambar utama majlis mereka. Alhamdulillah, aku mampu melakukan tugasan aku dengan baik walaupun aku bekerja seorang kerana team aku tidak dapat menghadirkan diri. Akan tetapi, itu semua tidak menjadikan ianya suatu masalah yang besar, kerana rezeki ada dimana-mana, apa yang penting kita mesti rajin berusaha dan insyAllah, Allah akan bantu. Di sini aku kongsikan sedikit gambar sebagai kenang-kenangan. 

3 comments:

  1. hehehe.. sal ni... ada2 je... hehehe.. doa2kan la moga huda dapat bertemu dgn jodoh pilihan Allah

    ReplyDelete
  2. amin.. mudah2an... :)
    nanti lau dah jumpa orgnya jgn tgu lama2 tau... teringin nk tgk kwn kite ni naik pelamin. huhuhuhu....

    ReplyDelete